از (برای مقایسه) پروژه محققان مشاهده

از (برای مقایسه): پروژه محققان مشاهده ایتالیا اخبار علمی و آموزشی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات شفر می‌داند با توجه به قیمت دلار، آینده‌مان روشن نیست/ زمانی نظر شخصی‌اش را گفته است ، فتحی

سرپرست مدیرعاملی کلوب استقلال می‌گوید جهت جذب بازیکن خارجی تازه با توجه به بودجه تیمش عمل می‌کند.

شفر می‌داند با توجه به قیمت دلار، آینده‌مان روشن نیست/ زمانی نظر شخصی‌اش را گفته است ، فتحی

فتحی: شفر می داند با توجه به قیمت دلار، آینده مان روشن نیست/ زمانی نظر شخصی اش را گفته است

عبارات مهم : آخرین

سرپرست مدیرعاملی کلوب استقلال می گوید جهت جذب بازیکن خارجی تازه با توجه به بودجه تیمش عمل می کند.

به گزارش ایسنا، امیرحسین فتحی راجع به آخرین اوضاع بویان اظهار کرد: دیشب آخرین صحبت ها را راجع به بویان با شفر انجام دادم که قرار است امشب بعد از بازی به من جواب بدهد.

شفر می‌داند با توجه به قیمت دلار، آینده‌مان روشن نیست/ زمانی نظر شخصی‌اش را گفته است ، فتحی

او در پاسخ به این پرسش که آیا نام آقاخان و تیموری به خاطر مصدومیت از لیست استقلال خارج شده است هست، گفت: هیچکدام از این دو بازیکن از لیست خارج نشده اند. ما هیچ کدام از قراردادهای این دو بازیکن را باتوجه به مصدومیتشان ثبت نکردیم. آقاخان دو روز پیش جراحی شده است هست. آقاخان بدبینانه نیم فصل را از دست داده است ولی او بازیکن ارزشمندی است.

سرپرست مدیرعاملی کلوب استقلال همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا در جریان ثبت قرارداد با این دو بازیکن بوده هست، تصریح کرد: من در جریان انعقاد قرارداد با هیچ بازیکنی در دوره قبلی نبودم ولی در هیچ کجای دنیا با بازیکن مصدوم قرارداد نمی بندند.

سرپرست مدیرعاملی کلوب استقلال می‌گوید جهت جذب بازیکن خارجی تازه با توجه به بودجه تیمش عمل می‌کند.

حسن زمانی بعد از اعلام رای کمیته انضباطی راجع به سوپرجام در مصاحبه ای اعلام کرد که اگر رای شکست 3 بر صفر استقلال برابر پرسپولیس عوض کردن نکند، از مسابقه های لیگ کناره گیری می کنند. فتحی راجع به بیانات زمانی عنوان کرد: ما رسما اعلام کردیم تمام اخبار رسمی کلوب از طریق مدیرعامل یا سایت کلوب منتشر می شود. زمانی نظر شخصی خودش را گفته هست. ان شاءالله رسانه ها دیگر شاهد صحبت های متفاوت از کلوب نیستند. من با عزیزانم در فدراسیون فوتبال صحبت کردم و تنها اقدام معقولی که می توانیم انجام دهیم شکایت در کمیته استیناف هست. ما می خواهیم کارها مورد نیاز را جهت برگزاری این دیدار انجام دهیم و آماده ایم در نیم فصل یا آخر فصل با پرسپولیس بازی کنیم.

او در ادامه راجع به بدهی هایی که از گذشته جهت استقلال به وجود آمده هست، توضیح داد: جام های استقلال نه متعلق به بنده و نه مدیران گذشته هست. این جام ها متعلق به کلوب استقلال و هواداران هست. هنوز وقت حساب رسی دقیق نشده است ولی یک تیم دقیق را گذاشتم تا این عنوان را بررسی کنم. من از سال 67 در فوتبال حضور دارم و با تمام عزیزان مدیران استقلال همکاری کردم. همچنین افتخاری در آخرین جلسه هیات مدیره اعلام کردند که زیاد بدهی ها مربوط به گذشته است.

سرپرست مدیرعاملی کلوب استقلال افزود: ما دو راه داریم. یا باید در گذشته غرق شویم که از حال و آینده باز می مانیم. یا اینکه گذشته را رها کنیم و به آینده بپردازیم. تمام مدیران گذشته در حد توانشان کار کردند. من یک کمیته بازاریابی در کلوب تاسیس کردم تا در کنار اسپانسر منابع مالی را تامین کنیم. اسپانسر کنونی در وقت های خاصی به ما پول تزریق می کند و در حال مذاکره هستیم تا وقت پرداخت را با پرداخت حقوق و بدهی ها یکی کنیم.

فتحی همچنین گفت: ما بسیار تیم خوبی داریم. این امید را به هوادارانمان می دهیم که این تیم قطعا کمتر از تیم پارسال نیست. جوانان آن ها مانند فرزندان من و بزرگان آن ها مانند برادران من هستند.

شفر می‌داند با توجه به قیمت دلار، آینده‌مان روشن نیست/ زمانی نظر شخصی‌اش را گفته است ، فتحی

او در ادامه راجع به بدهی شرکت لیگ به کلوب در عنوان تبلیغات محیطی اظهار کرد: به عنوان یک مدیر حرفه ای بخواهیم صحبت کنیم هیچ چیز سر جای خودش نیست. این شیوه اداره کلوب شیوه حرفه ای مدیریت نیست. نمی توان تنها به تبلیغات محیطی پرداخت. تبلیغات محیطی یکی از معضلات ماست و می خواهیم با شرکت لیگ راجع به احقاق حق کلوب ها صحبت کنیم. ما با کلوب پرسپولیس راجع به بلیت فروشی هم صحبت می کنیم.

سرپرست مدیرعاملی کلوب استقلال راجع به اخباری مبنی بر قهر وریا غفوری به خاطر طلب داشتن از استقلال گفت: وریا غفوری قهر نکرد. او کشیدگی دوقلوی ساق پا داشت. چک وریا غفوری دو شب پیش پاس شد و مسئله مالی اش حل شد.

سرپرست مدیرعاملی کلوب استقلال می‌گوید جهت جذب بازیکن خارجی تازه با توجه به بودجه تیمش عمل می‌کند.

فتحی راجع به مطالبات جباری و تیموریان از استقلال تصریح کرد: ما به بازیکنانی مثل جباری و تیموریان مدیون هستیم و با کمال میل بدهی ارزش را پرداخت می کنیم. من عنوان جذب تیموریان را هم از رسانه ها شنیدم و در خواستی از سوی کادرفنی مبنی بر جذب او نداشتیم.

او راجع به آخرین اوضاع شجاعیان که گفته می شود به خاطر بدهی 200 میلیون تومانی استقلال به گسترش فولاد (ماشین سازی) باید به کلوب قبلی اش بازگردد، گفت: شجاعیان در حال گذراندن دوران نقاهت هست. ما نیمی از طلب ماشین سازی یا گسترش فولاد را پرداخت کردیم و ما بقی را در روزهای آینده پرداخت می کنیم تا او در استقلال بماند.

شفر می‌داند با توجه به قیمت دلار، آینده‌مان روشن نیست/ زمانی نظر شخصی‌اش را گفته است ، فتحی

سرپرست مدیرعاملی کلوب استقلال راجع به برنامه هایش راجع به تیم های پایه توضیح داد: ما برنامه خاص و خاص ای جهت تیم های پایه مان داریم و می خواهیم مثل گذشته از خرید بازیکن بی نیاز شویم. قطعا در هفته های آتی شاهد این هستید که این کار صورت گرفته هست. قطعا قوت تیم امید قوت تیم ما است و یک عامل تغذیه جهت تیم بزرگسالان خواهد بود.

فتحی در ادامه راجع به مذاکره با بازیکنان خارجی مدنظر شفر مانند الحاجی گرو و نیومایر بیان کرد: سرمربی محترم مان چند بازیکن خارجی به ما معرفی کردند که دو تای آن ها حاجی و نیومایر هستند و از شنبه مذاکره با آن ها را شروع می کنیم. اگر امکان جذب این دو بازیکن را داشته باشیم، آن ها را جذب می کنیم. قطعا پرسشها مالی و دلار جهت ما مهم هست. شفر می داند با توجه به قیمت دلار آینده جهت ما روشن نیست. هواداران بدانند تیام هنگامی که به کلوب ما وارد شد، پنج شش ماه جایی بازی نکرده بود و سرمربی و هواداران ما او را به تیام تبدیل کردند. مطمئن باشند ما با جذب بازیکن جوان داخلی و خارجی می توانیم تیام و تیام هایی را به کلوب تحویل دهیم. آن ها امسال شاهد خواهند بود که چند تیام به استقلال تحویل می دهیم.

او راجع به آخرین اوضاع توفیقی در کلوب استقلال گفت: من همچنان حکمی را جهت کسی صادر نکرده ام. ان شاءالله در هفته آینده جهت پست های خالی افراد با رزومه مناسب را به کلوب می آوریم تا کمک دست ما باشند.

واژه های کلیدی: آخرین | بازیکن | استقلال | بازیکنان | اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات

دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • کتاب خارجی معروف
  • قیمت کیندل
  • فروشگاه کتاب خارجی
  • خرید کتاب الکترونیکی خارجی
  • خرید کتاب خارجی آنلاین
  • خرید کتاب زبان اصلی قانون
  • کتاب های اقتصاد اورجینال
  • کتب کتابخانه وAPI زبان اصلی
  • کتاب های بازیهای کامپیوتری اورجینال
  • دانلود منابع مرجع اخلاق کسب و کار
  • خرید کتاب های کامپایلرها از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی زبان مدلسازی
  • خرید کتاب زبان های برنامه نویسی زبان اصلی
  • خرید کتاب تکس لاتکس زبان اصلی
  • دانلود منابع مرجع نرم افزار آفیس
  • خرید کتاب نرم افزار های ادوبی زبان اصلی
  • منابع اورجینال نرم افزار ماکرومدیا
  • کتب نرم افزار CAD زبان اصلی
  • هاردکپی کتاب های محاسبات علمی
  • دانلود منابع مرجع شبکه